.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار روحانیون مجلس با رهبر انقلاب به دليل انتصاب مشايي

محمدتقی رهبر با اشاره به انتقادات بسیاری از نمایندگان اصولگرای مجلس و علما و روحانیون نسبت به انتصاب مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: در صورت اصرار آقای احمدی‌نژاد بر این انتصاب، ایشان باید منتظر واکنش معترضین باشد.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه انتصاب مشایی در پست معاون اولی رئیس‌جمهور با وجود مخالفت‌های گسترده پیشین نسبت به گفتار و عملکرد وی، غیرقابل انتظار بود، ادامه داد: حتی اصولگرایان حامی رئیس‌جمهور نیز از این اقدام ناراضی هستند و در صورت لزوم اقدامی عملی برای بروز مخالفتشان خواهند داشت.

وی در پاسخ به اینکه این اقدام عملی چه خواهد بود، گفت: چنانچه آقای احمدی‌نژاد همچنان بر این انتصاب اصرار داشته باشند با مقام معظم رهبری دیدار کرده و از ایشان کمک خواهیم خواست.

رهبر تاکید کرد: هر چقدر احمدی‌نژاد به حضور مشایی در کابینه اصرار داشته باشد، مخالفان مشایی نیز برای حذف وی اصرار خواهند کرد.

نماینده اصفهان در پاسخ به اینکه آیا در صورت اصرار رئیس‌جمهور به ابقای مشایی در پست معاون‌اولی خود، از احمدی‌نژاد سوال خواهید کرد یا نه؟، تصریح کرد: ابراز مخالفتمان با رئیس‌جمهور را گام‌به‌گام پیش می‌بریم برای این منظور باید ابتدا منتظر پایان تعطیلات مجلس باشیم و در مشورت با اعضای فراکسیون روحانیون مجلس در این زمینه تصمیم‌گیری کنیم.

به گفته وی حضور مشایی در کابینه دهم همچون عقده‌ای است که گشوده شدن آن در گرو حذف وی است و رئیس‌جمهور نباید در این زمینه اصرار کند.

رئیس فراکسیون روحانیون مجلس در پایان تاکید کرد: اگرچه انتصاب مشایی به عنوان معاون اول از اختیارات رئیس‌جمهور است، اما ایشان باید همچنان نظر موافق روحانیون و علما را نیز در کارهایشان جلب کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.